Wednesday, October 26, 2016

Handel opsie vrystelling dodd frank

Maak sin uit Dodd-Frank Die Dodd-Frank Wet het breed en diep implikasies wat elke uithoek van finansiële dienste en verskeie ander bedrywe sal raak. Hierdie webwerf, ontwikkel en in stand gehou word deur prokureurs by Stinson Leonard Street, word gewy aan om sin te maak van hierdie komplekse wetgewing en help besighede verstaan ​​hoe dit hulle spesifiek sal beïnvloed. Ons Bloggers Dodd-Frank deur Nate Endrud September 30, 2013 Vandag, die CFTC Afdeling Market Toesig n reaksie gepubliseer wat dikwels gevra word met betrekking tot kommoditeit opsies, insluitend verslagdoening verpligtinge met betrekking tot handel opsies. Die reaksie duidelik 'n paar belangrike kwessies en het weer ander. Hier is 'n paar van die hoogtepunte, met nommers wat ooreenstem met dié in die CFTCs reaksie. 3. As 'n opknappingskursus, om te kwalifiseer as 'n handelsmerk opsie (wat onderhewig is aan laer regulatoriese las as ander opsies of ruiltransaksies is), moet 'n kommoditeit opsie 'n fisiese kommoditeit betrek en ontmoet drie voorwaardes: (1) die opsie word deur óf 'n in aanmerking kom kontrak deelnemer (algemeen, 'n finansieel gesofistikeerd entiteit) of 'n kommersiële deelnemer ( 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruikers van, of handelaar hantering, die onderliggende fisiese kommoditeit) (2) die opsie aangebied word om 'n kommersiële deelnemer en (3) die opsie is bedoel om fisies vereffen sodat, indien uitgeoefen, die opsie sou lei tot die verkoop van 'n vrygestelde of landbou kommoditeit vir onmiddellike of uitgestel verskeping of aflewering. 6. Onder die CFTCs Handel Opsie Geen aksie Brief. Nie-Swap Handelaars / Groot Swap Deelnemers (Nie SD / MSPs) is effektief vrygestel van hulle ooit om handel opsies verslag te doen oor 'n transaksie-vir-transaksie basis in ooreenstemming met Deel 45 van die CFTCs ruil verslagdoening reëls, met dien verstande dat hulle: (1 ) meld al ongerapporteerde handel opsies (dws diegene handel opsies waarin beide teenpartye is Nie-SD / MSPs) deur 'n jaarlikse vorm na die indiening en (2) in kennis stel DMO, deur 'n e-pos aan TOreportingreliefcftc. gov, nie later nie as 30 dae nadat jy in die handel opsies met 'n totale veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalenderjaar. Die praktiese uitwerking hiervan sal waarskynlik wees dat die handel opsies in waarvan ten minste een teenparty is 'n SD / MSP sal gerapporteer word deur die verslagdoening SD / MSP in ooreenstemming met Deel 45, terwyl handel opsies waarin beide teenpartye is Nie-SD / MSPs sal gerapporteer deur beide teenpartye op vorm na. 8. vorm na die vorm vir die aanmelding anders ongerapporteerde handel opsies, is voltooi en via die Kommissie web-gebaseerde voorlegging vorm by forms. cftc. gov/layouts/TradeOptions/TradeOptions. aspx voorgelê. Die vorm moet nie later geliasseer as 1 Maart vir die kalenderjaar voor (bv 1 Maart 2014 vir kalenderjaar 2013). 9. Die vorm na verslagdoening vereiste is veroorsaak deur die aangaan van ongerapporteerde handel opsies gedurende die kalenderjaar. Maar die berig op die vorm waarde is die waarde van opsies uitgeoefen gedurende die kalenderjaar. 13. Die eerste vorm na indiening, wat kalenderjaar 2013, moet net ongerapporteerde handel opsies op of aangegaan sluit ná 10 April 2013 Options en swaps wat voor daardie datum is historiese beskou, en verslagdoening van historiese handel opsies was nie beoog by die CFTCs regulasies. 16. Handel opsies is onderhewig aan die Deel 151 posisie perke vereistes (wat vereistes ontruim deur die hof besluit, 'n beroep hangende). Moet egter posisie perke nie van toepassing op kwalifiserende heining poste en verdere, geld slegs vir swaps of termynkontrakte gekoppel aan een van 28 verwys kontrakte (met betrekking tot energie kontrakte, NYMEXs Henry Hub Natural Gas, ligte soet ru-olie, NY Harbor Petrol Blendstock, en NY Harbor verhittingsolie kontrakte). Gaan Dodd-Frank gereeld vir nuwe inligting oor die werk BY Wet, die Dodd-Frank Wet en ander belangrike effek reg matters. RELEASE: pr6327-12 CFTC Personeel Toekennings Tydelike Geen aksie Verligting aan persone in aanmerking kom vir die Handel Opsie Vrystelling Washington, DC - vandag is die personeel van die Afdeling Market Toesig uitgereik 'n no-aksie brief met dien verstande dat, vir 'n beperkte tyd, kan deelnemers aan die mark staatmaak op die handel opsie vrystelling CFTC regulasie 32.3 sonder om aan gespesifiseerde bepalings daarvan. Die geen-aksie brief is effektief tot die vroegste op 31 Desember 2012, of die effektiewe datum van enige finale optrede van die Kommissie in reaksie op kommentaar op die Trade Opsie Vrystelling Tussentydse Finale Reëls (soos hieronder beskryf). Staatmaak op die nie-optrede verligting, moet deelnemers aan die mark te voldoen aan: (1) die voorwaardes vir kwalifisering as 'n handel opsie (32.3 (a)) (2) spekulatiewe posisie perke (32.3 (c) (2)) en (3 ) verbod op bedrog, manipulasie en ander beledigende handelspraktyke (32.3 (d)). Die CFTCs 27 April, 2012 kommoditeit opsies Rule opgemerk dat, soos in die Dodd-Frank Wet, kommoditeit opsies word statutêr gedefinieer as swaps en dus is onderhewig aan dieselfde reëls van toepassing op enige ander ruil. April 27ste release ook egter 'n tussentydse finale reël waarin 'n handelsmerk opsie vrystelling. Kragtens daardie vrystelling, kommoditeit opsies aan sekere voorwaardes (byvoorbeeld die opsie koper moet 'n kommersiële en die opsie indien uitgeoefen moet lei tot die lewering) sal vrygestel word van die meeste bepalings van die Dodd-Frank Wet van toepassing op swaps, die Commodity wees Exchange Act en die Kommissie regulasies. April 27ste release het ook opgemerk dat die hangende Produk Definisies finale reëls die vraag of 'n kommoditeit opsie of 'n transaksie met optionaliteit is onderhewig aan die ruil definisie in die eerste plek sal aanspreek. In die besonder, as 'n kommoditeit opsie of 'n transaksie met optionaliteit n vooruitkontrak uitmaak dit sou wees van die omvang van die ruil definisie uitgesluit en, as sodanig, vrygestel van 'n regulasie deur die Kommissie as óf 'n ruil of 'n handelsmerk opsie. Op 13 Augustus 2012, as deel van 'n gesamentlike Rule met die Securities and Exchange Commission, die CFTC gepubliseer die produk Definisies finale reëls. In daardie finale reëls, die CFTC versoek verdere kommentaar met betrekking tot voorspelers met ingeboude volumetriese opsies. In die algemeen, die Kommissie het gevra of die benadering Kommissies om die bepaling van die korrekte regulatoriese behandeling van vooruitkontrakte met ingeboude volumetriese opsies gepaste was. 'N voetnota tot die produk Definisies Finale Reël opgemerk dat daar word verwag dat CFTC personeel sal uitreik nie-aksie verligting ten opsigte van die meeste van die voorwaardes van die gewysigde handel opsie vrystelling ten einde die CFTC 'n geleentheid om te hersien en die kommentaar evalueer bekostig ontvang op beide ingesluit volumetriese optionaliteit, en die van die gewysigde handel opsie vrystelling. Laaste opgedateer op: 15 Augustus 2012 Sien ook: CFTCs verbintenis tot die regering Media kontakte in Kantoor van die Public Affairs Press Room E SubscriptionsCFTC Reël Maak Verskaf Dodd-Frank Uitsluitings vir energie-maatskappye op 10 Julie 2012, die Commodity Futures Trading Commission (ldquoCFTCrdquo) uitgereik sy langverwagte reël om die term ldquoswaprdquo verder te omskryf vir die doeleindes van die Dodd-Frank Wall Street Hervorming en verbruikers Wet op die beskerming (ldquoDodd-Frankrdquo). In die algemeen, sal die CFTCrsquos nuwe reël uitsluit van Dodd-Frank alle transaksies wat bedoel is om fisies vereffen. Afhangende van die spesifieke feite en omstandighede, sal die nuwe reël sluit, byvoorbeeld, spitstyd-aanbod kontrakte, full-vereistes kontrakte, tol ooreenkomste, kontrakte met ingeboude optionaliteit met betrekking tot lewering plek of afleweringsdatum en kontrakte vir die omgewing produkte soos hernubare energie krediete en emissierechten. Toepassing van die nuwe reëls sal uiters feit-spesifiek wees. Gas en elektriese nuts en hul verskaffers moet versigtig ontleed hul bestaande portefeuljes en deurlopende verkryging en handel strategieë om die omvang van hul Dodd-Frank verslagdoening en ander verpligtinge nakoming te bepaal. 'N Opsomming van die nuwe reël, soos van toepassing op energie maatskappye, word hieronder gegee. Vooruitkontrak Uitsluiting. A vorentoe kontrak wat 'n bindende toekomstige fisiese lewering verpligting oplê vir 'n nonfinancial kommoditeit is nie 'n ldquoswaprdquo indien die kontrak bedoel is om fisies vereffen. 1 Voorbeelde van nonfinancial kommoditeite sluit aardgas, olie en elektrisiteit. 'N ontasbare produk wat fisies gelewer kan word, kwalifiseer as 'n nonfinancial kommoditeit as eienaarskap oorgedra kan word en die kommoditeit kan verteer. 'N Voorbeeld van 'n ontasbare nonfinancial kommoditeit is 'n omgewing kommoditeit, soos 'n vrystelling toelae wat fisies gelewer kan word en verbruik (bv deur afgee die bedrag van besoedelende wat in die toelae). 2 nonfinancial kommoditeite kan fisies afgelewer deur, onder andere, die sellerrsquos gedeelte van die titel en die buyerrsquos betaling en die aanvaarding van die onderliggende kommoditeit die buyerrsquos lewering van die kommoditeit te neem of verby titel aan 'n ander intermediêre koper of fisies uitruil (dws die lewering) een kwaliteit, graad of tipe fisiese kommoditeit vir 'n ander kwaliteit, graad of tipe fisiese kommoditeit. 3 'n versuim om te lewer as 'n gevolg van die uitoefening deur 'n party van 'n ldquobona fide beëindiging rightrdquo nie lewer die transaksie nie in aanmerking vir die vooruitkontrak uitsluiting indien die bona fide beëindiging reg is veroorsaak deur iets wat nie deur die partye verwag ten tye van die kontrak is uitgevoer. 4 Net die teenwoordigheid van 'n gelikwideerde skadevergoeding voorsiening maak nie 'n transaksie nie in aanmerking vir die vooruitkontrak uitsluiting lewer so lank as wat die voorsiening nie 'n gebrek aan die opset om te bring is maskering. 5 vooruitkontrak Boek-outs. A vooruitkontrak boek-out, verreken, kansellasie of nedersetting op 'n betaling-van-verskille basis is uitgesluit van die definisie van ldquoswaprdquo indien: (i) die oorspronklike kontrak 'n bindende verpligting om te maak of te neem fisiese lewering sonder om enige reg om geskep verreken, te kanselleer of te skik op 'n betaling-van-verskille basis (ii) die oorspronklike kontrak tussen kommersiële partye wat gereeld maak of neem lewering van die gekla kommoditeit in hul gewone gang van sake (iii) die boek-out, verreken, kansellasie of nedersetting op 'n betaling-van-verskille basis is bewerkstellig deur 'n daaropvolgende, apart beding ooreenkoms en (iv) in die geval van 'n mondelinge ooreenkoms, so 'n ooreenkoms is wat in 'n kommersieel redelike tydperk deur 'n bevestiging in geskrewe of elektroniese vorm. 6 Die toepassing van hierdie kriteria, die CFTC sal die spesifieke feite en omstandighede van elke transaksie oorweeg, insluitend: kontrak grootte, bewysbare kommersiële behoefte aan die produk, die onderliggende doel van die kontrak (bv of die doel van die geëis vorentoe was om fisiese kommoditeite te verkoop , heining risiko of spekuleer), die gereelde praktyke van die kommersiële entiteit en of die afwesigheid van fisiese nedersetting is gebaseer op 'n verandering in kommersiële omstandighede. 7 Fisiese netting ooreenkomste (soos, byvoorbeeld, die Edison Electric Instituut Meester Power Koop en Verkoop ooreenkoms) wat net die toekomstige lewering bedrag onder een vorentoe kontrak met 'n ongeluk verrekening lewering verpligting kragtens 'n ander vorentoe kontrak uitgesluit word van die definisie van ldquoswaprdquo as hulle anders aan die vereistes vir 'n ldquobook-out. rdquo 8 Commodity Options Embedded in termynkontrakte. A vorentoe kontrak wat 'n geïntegreerde kommoditeit opsie bevat is uitgesluit van die definisie van ldquoswaprdquo as die ingeboude opsie: (i) mag gebruik word om die vooruitkontrak prys aan te pas, maar nie die algehele aard van die kontrak as 'n vooruitkontrak ondermyn (ii ) nie teiken die lewering termyn, sodat die oorheersende kenmerk van die kontrak is werklike lewering en (iii) kan nie verbreek en apart van die algehele vorentoe kontrak waarin dit ingebed bemark. 9 'n Ooreenkoms val binne die vooruitkontrak uitsluiting, ondanks die feit dat dit bevat ingebed volumetriese optionaliteit by aflewering, wanneer: (i) die ingeboude optionaliteit nie die algehele aard van die ooreenkoms te ondermyn as 'n vooruitkontrak (ii) die oorheersende kenmerk van die ooreenkoms is werklike lewering (iii) die ingeboude optionaliteit kan nie verbreek en apart van die algehele ooreenkoms waarin dit ingebed (iv) die verkoper van voorneme is, by die tyd wat dit gaan in die ooreenkoms bemark, om die onderliggende nonfinancial kommoditeit lewer indien die optionaliteit is uitgeoefen (v) die koper van voorneme is, by die tyd wat dit gaan in die ooreenkoms, na lewering van die onderliggende nonfinancial kommoditeit te neem as dit oefen die ingeboude volumetriese optionaliteit (vi) beide partye is kommersiële partye wat gereeld maak of neem lewering van die gekla kommoditeit in hul gewone gang van sake en (vii) die exerciseornonexercise van die ingeboude volumetriese optionaliteit is hoofsaaklik gebaseer op fisiese faktore, of regulatoriese vereistes, wat buite die beheer van die partye en beïnvloed die vraag na, of verskaffing van die nonfinancial kommoditeit. 10 Voorbeelde van produkte wat vir uitsluiting van die definisie van ldquoswap kon kwalifiseer, rdquo afhangende van die spesifieke feite en omstandighede, sluit kapasiteit produkte gekoop deur-vrag te dien entiteite in die elektriese nut bedryf, 11 oordrag (of vervoer) diensooreenkomste, 12 tol ooreenkomste, 13 spitstyd aanbod kontrakte, 14 volle vereistes kontrakte, 15 kontrakte met immergroen of verlenging terme 16 en kontrakte met ingeboude optionaliteit met betrekking tot lewering plek of afleweringsdatum. 17 Hoewel die interpretasie daarvan op kan vertrou deur markdeelnemers, het die CFTC openbare kommentaar versoek oor alle aspekte van die interpretasie daarvan met betrekking tot voorspelers met ingeboude opsies. Fisiese Kommersiële Ooreenkomste vir die verskaffing en verbruik van energie. Die CFTC spesifiek aangespreek fisiese kommersiële ooreenkomste vir die verskaffing en verbruik van energie wat buigsaamheid bied, soos tol op kragsentrales, vervoer ooreenkomste oor aardgas pyplyne en natuurlike gas stoor ooreenkomste. Die CFTC sal 'n ooreenkoms nie interpreteer om 'n ldquoswaprdquo wees as die volgende elemente is tevrede: (i) die onderwerp van die ooreenkoms is gebruik van 'n spesifieke fasiliteit of 'n gedeelte daarvan, eerder as die aankoop of verkoop van die kommoditeit wat geskep moet word, vervoer, verwerk of gestoor met behulp van die gespesifiseerde fasiliteit (ii) die ooreenkoms verleen die koper die uitsluitlike gebruik van die bepaalde fasiliteit of 'n gedeelte daarvan tydens sy termyn, en maak voorsiening vir 'n onvoorwaardelike verpligting aan die kant van die verkoper aan die koper die uitsluitlike gebruik te verleen van die gespesifiseerde fasiliteit of 'n gedeelte daarvan en (iii) die betaling vir die gebruik van die bepaalde fasiliteit of 'n gedeelte daarvan verteenwoordig 'n betaling vir die gebruik daarvan, eerder as die opsie om dit te gebruik. 18 Die CFTC sou nie aksies soos oordrag skedulering elektrisiteit, gas vervoer of inspuiting van gas in die stoor te oorweeg 'n opsie om te oefen as al drie elemente van die interpretasie bo tevrede. 19 ldquoHowever, in die alternatief, indien die reg om die gespesifiseerde fasiliteit gebruik slegs verkry word deur middel van die betaling van 'n heffing of bespreking vraag fooi, en die uitoefening van die reg (of gebruik van die bepaalde fasiliteit of 'n gedeelte daarvan) behels die verdere betaling van werklike stoor fooie, gebruik fooie, huur, of ander analoog diensteheffings nie ingesluit in die koste vraag of bespreking koste, sodanige ooreenkoms, kontrak of transaksie is 'n kommoditeit opsie onderworpe aan die ruil definition. rdquo 20 Energie Batebestuur ooreenkomste. Omdat antwoorde het nie 'n werkbare definisie van die term ldquoEnergy Management Agreementsrdquo (ldquoEMAsrdquo), kan die CFTC nie kategories stel dat sulke ooreenkomste is of nie egter ldquoswaps. rdquo, ldquoif die verkryging brandstof, verkope van meer as geslag en enige ander transaksies uitgevoer onder die vaandel van 'n EMO is nie swaps, niks oor die feit dat die transaksies uitgevoer word as gevolg van of op grond van 'n EMO verander die transaksies in swapsrdquo. 21 In 'n aparte proses, 22 die CFTC het onlangs 'n ldquotrade opsie exemption. rdquo Onder hierdie vrystelling aangeneem, 'n kommoditeit opsie is vrygestel van 'n paar (maar nie almal nie) Dodd-Frank vereistes indien: (i) beide partye van plan dat die opsie, indien uitgeoefen, sal fisies vereffen (ii) die opsie verkoper is 'n kwalifiserende kontrak deelnemer of 'n produsent, verwerker, of kommersiële gebruikers van, of 'n handelaar die hantering van die kommoditeit wat die onderwerp van die kommoditeit opsie transaksie, of die produkte of deur - produkte daarvan, en bied of die aangaan van die transaksie uitsluitlik vir doeleindes wat verband hou met sy besigheid as sodanig (iii) die opsie koper is 'n produsent, verwerker of kommersiële gebruikers van, of 'n handelaar hantering, die kommoditeit wat die onderwerp van die kommoditeit opsie transaksie, of die produkte of neweprodukte daarvan, en is die aangaan van die transaksie uitsluitlik vir doeleindes wat verband hou met sy besigheid as sodanig en (iv) die partye aan sekere rekordhouding en verslagdoening vereistes. Die CFTC het openbare kommentaar op hierdie reël versoek. Plaaslike transmissie Organisasies en Onafhanklike System operateurs. Die CFTC afgeneem in sy finale reël om te spreek van die status van transaksies in Regional Transmissie Organisasies en Onafhanklike System Operateurs, insluitend finansiële oordrag regte en hulpdienste. In plaas daarvan, sal sodanige vrystellings oorweeg word onder die standaarde en prosedures wat in artikel 722 van die Dodd-Frank Wet vir 'n openbare belang kwytskelding. 1 CEA artikel 1A (47) (B) (ii), 7 U. S.C. 1A (47) (B) (ii) Verdere definisie van ldquoSwap, rdquo ldquoSecurity-Based Swap, rdquo en-ldquoSecurity Gebaseer Swap Agreementrdquo Gemengde Swaps Security-Based Swap ooreenkoms rekordhouding, Fed. Reg. (Julie 2012) (ldquoSwap Rulerdquo) by pp 77-78. Reël 2 Swap op bl 95. Reël 3 Ruil op bl 84-85. Reël 4 Swap op bl 84. 5 Swap Reël by p 135. 6 Swap Reël by p 78 (met verwysing na wetsuitleg Met betrekking tot vooruittransaksies, 55 Fed. Reg. 39.188 (1990) (ldquoBrent Interpretationrdquo) ID. Op 86. 7 Swap Reël by p 87. Reël 8 swap op bl 83-84 Reël 9 swap op bl 112modity Opsie Vrystelling onder Dodd-Frank tydelik Uitgebreide deur die tipe CFTC Resource:. Regte Werk: argief Status: Gepubliseer op 28-aug-2012 Jurisdiksie: VSA Die CFTCs Afdeling van mark Oorsig uitgereik 'n no-aksie brief sodat deelnemers aan die mark om tydelik staatmaak op die onlangs uitgereik vrystelling van Dodd-Frank swaps reëls vir fisies afgelewer kommoditeit opsiekontrakte sonder om aan al sy gespesifiseerde bepalings. Speedread op 15 Augustus 2012, die CFTCs Afdeling van mark Oorsig uitgereik 'n no-aksie brief toelaat sekere teenpartye wat aangaan fisies gevestigde opsies op fisiese kommoditeite tydelik staatmaak op die vrystelling, waarna verwys word as die handel opsie vrystelling (TOE), ingesluit in die finale Dodd-Frank reëls op kommoditeit opsies sonder om aan sekere voorwaardes tot die vrystelling. wys volle speedread op 15 Augustus 2012, die CFTCs Afdeling Market Toesig uitgereik 'n no-aksie brief toelaat sekere teenpartye wat aangaan fisies gevestigde opsies op fisiese kommoditeite tydelik staatmaak op die vrystelling, waarna verwys word as die handel opsie vrystelling (TOE) , ingesluit in die finale Dodd-Frank reëls op kommoditeit opsies sonder om aan sekere voorwaardes tot die exemption. The geen-aksie verligting is effektief vanaf 15 Augustus 2012 deur ten minste 31 Desember 2012. op 15 Augustus 2012, die CFTCs Afdeling van mark Oorsig uitgereik Geen aksie brief 12-06 toelaat sekere teenpartye wat aangaan fisies gevestig opsies (www. practicallaw / 1-386-7069) op fisiese kommoditeite tydelik staatmaak op die vrystelling, waarna verwys word as die handel opsie vrystelling (TOE ), ingesluit in die finale Dodd-Frank reëls op kommoditeit opsies (finale kommoditeit opsies reëls) sonder om aan sekere voorwaardes om die toon (sien Regte Werk, finale reëls Commodity opsies onder Dodd-Frank Uitgereik deur CFTC (www. practicallaw / 6 -519-0488)). Staatmaak op die nie-optrede verligting: Die transaksie moet voldoen aan die voorwaardes vir kwalifisering as 'n handel opsie in CFTC regulasie 32.3, wat insluit, onder andere: die aanbieder van die opsie moet óf 'n kwalifiserende kontrak deelnemer wees (EKB), soos omskryf in die Commodity Exchange Act (CEA). of 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruikers van, of 'n handelaar hantering, die kommoditeit wat die onderwerp van die kommoditeit opsie transaksie die doelwitmaatskappy aan wie die opsie aangebied word, moet 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruikers van, of 'n handelaar hantering wees, die kommoditeit wat die onderwerp van die kommoditeit opsie transaksie en die opsie kommoditeit moet bedoel word om fisies vereffen sodat uitvoering van die transaksie sal lei tot die verkoop van 'n vrygestelde of landbou (niefinansiële) kommoditeit vir onmiddellike of uitgestel verskeping of aflewering. Die finale kommoditeit opsies reëls bepaal dat kommoditeit opsies is onderhewig aan Dodd-Frank swaps reëls omdat hulle statutêr gedefinieer as swaps. Daar is egter 'n tussentydse finale reël ingesluit in die finale kommoditeit opsies reëls wat dit moontlik maak kommoditeit opsies vergadering sekere voorwaardes om vrygestel van die meeste swaps bepalings van die Dodd-Frank Wet, die Commodity Exchange Act (CEA) en CFTC regulasies wees (verwys na as die handel opsie vrystelling). Die partye tot hierdie vrygestel kommoditeit opsies hoef nie voldoen aan die volgende vereistes voldoen wat in die handel opsie vrystelling: Die finale kommoditeit opsies reëls opgemerk dat finale reëls definieer die term ruil gepubliseer in die Federal Register op 13 Augustus 2012 (finale gedefinieerde reëls) spesifiseer dat indien 'n kommoditeit opsie of 'n transaksie met optionaliteit n vooruitkontrak uitmaak, is dit buite die omvang van die ruil definisie en as sodanig vrygestel van Dodd-Frank swaps regulasies. 'N voetnota tot die finale gedefinieerde reëls opgemerk dat die CFTC sal die uitreiking van hierdie nie-aksie verligting ten opsigte van toestande van die handel opsie uitsondering op die CFTC die geleentheid om te evalueer kommentaar op beide ingesluit volumetriese optionaliteit en die handel opsie vrystelling voorsien. Die geen-aksie verligting is effektief vanaf 15 Augustus 2012 deur en met die vroegste van óf: 31 Desember 2012. Die effektiewe datum van enige finale aksie, in die vorm van óf 'n finale reël, interpretasie of orde, wat deur die CFTC as gevolg van kommentaar wat in reaksie op volumetriese optionaliteit en die gewysigde handel opsie vrystelling. Die geen-aksie brief nie die CFTC en die Afdeling Market Toesig bind behou die bevoegdheid om te kondisioneer, verander, op te skort, te beëindig of andersins die bepalings van die no-aksie verligting beperk. Update: op 5 April 2013 die CFTC uitgereik Geen aksie Brief 13-08 uitbreiding verligting van verslagdoening verpligtinge in verband met die toon gerasperde onder geen-aksie Brief 12-06. Geen aksie verligting reeds uitgebrei die toon verligting van Deel 45 SDR verslagdoening verpligtinge teenoor SA's en MSPs (sien Regte Werk, maak sin vir al die nie-optrede swaps Aksie: verdere veranderinge aan Ruil Data verslag Compliance datum (www. practicallaw / 6 -523-4883)), en No-aksie Brief 13-08 uitgebrei dat verligting vir nie-SA's en nie-MSPs, mits sekere voorwaardes is met. The CLS Blue Sky Blog Morrison amp Foerster bespreek CFTC Voorgestelde verligting van Handel Opsie verslag en rekordhouding vereistes vir kommersiële Eindgebruikers op 30 April 2015, die Commodity Futures Trading Commission (CFTC) goedgekeur vir publikasie in die Federal Register wysigings aan die handel opsie vrystelling (die Voorstel) dat verslagdoening en rekordhouding vereistes vir handel opsie teenpartye sal verminder voorgestel dat is nie ruil handelaars of groot deelnemers ruil (nie SD / MSPs). Merkbaar, sal die voorstel van die jaarlikse vorm na die indiening van vereiste vir Nie-SD / MSPs in verband met hulle handel opsies te skakel, terwyl hulle vereis om die CFTCs Afdeling mark Oorsigkomitee (DMO) in kennis stel indien hulle handel opsies, of verwag om te hê , 'n totale veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalenderjaar. Die voorstel sal beskikbaar wees vir publieke kommentaar vir 30 dae na die komende publikasie in die Federal Register wees. Die voorstel is hier beskikbaar. Die Dodd-Frank Wall Street Hervorming en Wet op Verbruikersbeskerming (Dodd-Frank) gewysig die Commodity Exchange Act (CEA) om 'n definisie van die term ruil, wat kommoditeit opsies sluit, of fisies of finansieel gevestig sluit. Kommoditeit opsies wat kwalifiseer vir die handel opsie vrystelling is vrygestel van die meeste vereistes van toepassing op swaps onder Dodd-Frank. Onder huidige CFTC reëls dat die voorstel nie sou verander, om te kwalifiseer vir die handel opsie vrystelling, moet 'n kommoditeit opsie n nonfinancial kommoditeit betrek en moet (dit wil sê 'n vrygestelde of landbou kommoditeit.): Aangebied deur óf 'n kwalifiserende kontrak deelnemer soos omskryf in die CEA (algemeen, 'n finansieel gesofistikeerd entiteit) of 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruikers van, of handelaar die hantering van die onderliggende fisiese kommoditeit wat aan 'n produsent, verwerker, kommersiële gebruikers van, of handelaar die hantering van die onderliggende fisiese kommoditeit en bedoel is om fisies te wees vereffen, sodat, indien uitgeoefen, die opsie sou lei tot die verkoop van 'n vrygestelde of landbou kommoditeit vir onmiddellike of uitgestel verskeping of aflewering. Onder die bestaande CFTC regulasies wat die CFTC nou van voorneme is om te verander, moet handel opsies wat aan die voorwaardes voldoen gerapporteer word aan 'n ruil data bron in ooreenstemming met Deel 45 van die CFTCs regulasies, indien, gedurende die 12 maande voor die opsie handel aangegaan word , een van die teenpartye is verplig om 'n nie-handel opsie ruil verslag ingevolge Deel 45. As nie teenparty moes nie-handel opsie swaps verslag ingevolge Deel 45 gedurende daardie tydperk, dan moet die twee teenpartye kan hulle handel opsie transaksies jaarliks ​​verslag te doen oor die CFTCs vorm na. In aanmerking te kom om vorm na gebruik is op grond uitgebrei na 'n CFTC personeel geen aksie brief uitgereik in April 2013. Onder die nie-optrede brief, indien een van die partye is nodig om nie-handel opsie swaps verslag ingevolge Deel 45 gedurende die 12 maande tydperk (en dus kan nie vorm na gebruik onder die heerskappy), en daardie party is 'n nie-SD / MSP, dan is dit dalk gebruik vorm na, met dien verstande dat dit kennis DMO per e-pos nie later nie as 30 dae na die aangaan van handel opsies met 'n totaal veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalenderjaar. Handel opsies is ook onderworpe aan die vereistes in bykomend tot verslagdoening onder Deel 45, insluitend, onder andere, rekordhouding, swaps groot handelaar verslagdoening, en die posisie perke, sowel as anti-bedrog en anti-manipulasie bepalings. Die CFTCs Voorstel sou die Deel 45 verslagdoening vereiste vir Nie-SD / MSPs skakel in verband met handel opsies. Daarbenewens het die CFTC stel om die vorm in te jaarlikse kennisgewing verslagdoening vereiste van toepassing op nie-SD skakel / MSPs vir handel opsies nie aangemeld is ingevolge Deel 45. In plaas daarvan, onder CFTC Reg. 32.3 soos voorgestel word gewysig, 'n Nie-SD / MSP sal net nodig het om te e-pos kennisgewing te gee aan DMO binne 30 dae na die aangaan van handel opsies (of berig of ongerapporteerde) wat 'n totaal veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalender jaar. In die alternatief, 'n Nie-SD / MSP kon kennisgewing verskaf per e-pos aan DMO dat dit redelik verwag in die handel opsies te gaan (of berig of ongerapporteerde) met 'n totale veronderstelde waarde van meer as 1 miljard in enige kalenderjaar. In sy vrylating verduidelik die voorgestelde nuwe reëls, die CFTC bepaal dat, terwyl daar dalk toesig voordele van vorm na data, die voltooiing van vorm na koste wat beduidend kan wees vir Nie-SD / MSPs, veral klein kommersiële eindgebruikers stel. Verder het die CFTC waarneem dat Nie-SD / MSPs sal onderhewig aan rekordhouding vereistes ingevolge Deel 45, wat vereis dat deelnemers aan die mark te volledige rekords in stand te hou en om hul rekords oopmaak om CFTC inspeksie op aanvraag bly, sodat die CFTC kan bly versamel inligting oor handel opsies soos nodig. Die voorgestelde vereiste e-pos kennisgewing vir handel opsies van meer as 1 miljard euro is bedoel om die CFTC insig in die mark vir ongerapporteerde handel opsies en die identiteit van die grootste deelnemers handel opsie mark gee. Hoewel die voorstel 'n Nie-SD sou vereis / MSP om te voldoen aan die toepaslike vereistes rekordhouding van Deel 45 in verband met hulle handel opsies, insluitend die vereiste om 'n wettige entiteit identifiseerder (LEI) op grond van CFTC Reg verkry. 45.6 en gee so 'LEI sy teenparty wat 'n SD / MSP, 'n Nie-SD / MSP sal nie verwag word om die vereistes van CFTC REGS ontmoet. 45.5 en 45.7 in verband met die gebruik van unieke ruil identifiseerders en unieke produk ID's, onderskeidelik. Die Voorstel sou ook skakel vir nou, ten minste, die vereiste dat die handel opsies is onderhewig aan posisie perke, wat die CFTC state in die posisie perke moet gerig Voorgestelde Rule tans onder oorweging. As aangeneem word, sal die CFTCs Voorstel welkome verligting bied vir baie Nie-SD / MSP kommersiële eindgebruikers met betrekking tot hul fisies gevestigde handel opsies. Die volle en oorspronklike memorandum gepubliseer deur Morrison amp Foerster op 6 Mei 2015 en is hier beskikbaar.


No comments:

Post a Comment