Tuesday, October 11, 2016

Dukascopy jforex sdk

JForex API JForex API bied die moontlikheid om persoonlike sagteware programme met behulp van Java-programmeertaal te ontwikkel. API kliënt biblioteek gekoppel kan word om stelsels kliënt. Dit kommunikeer direk met Dukascopy Bank handel bedieners oor veilige en bekragtig Internet sessies. Dit is nie nodig om JForex platform loop op dieselfde tyd, maar die platform kan gebruik word om te monitor in real-time enige aksies wat geneem is deur 'n kliënte-stelsel. Om mee te begin werk met die JForex Software Development Kit (SDK JForex), af te laai en in te voer in 'n Java Integrated Development Environment (IO) van jou keuse: Die JForex SDK bevat voorbeelde vir: strategie hardloop met lewendige data strategie back-toets strategie rug - toets in visuele modus JForex SDK oorsig beskryf hoe om te verander en diegene gebruik gevalle te verbeter. Vir strategie-ontwikkeling, begin met die strategie API oorsig. Die nuutste JForex SDK afhanklikhede kan altyd gevind word in die openbare Dukascopy Maven repository. wat beteken dat 'n mens kan instel hul projek om altyd die nuutste JForex API weergawe. Bly up-to-date met die nuutste Jforex api ontwikkelings en inteken op outomatiese Jforex API vrylating noot e-posse. Moet ook nie vergeet om ons API ondersteuning forum waar almal Jforex API vrystellings gepubliseer en discussed. Dukascopy historiese data geword Januarie 2011 Status keur: Tans in Asië 839 Posts Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens .. Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar Enige regstellings of alternatiewe bronne wat jy kan raai Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Februarie 2005 Status: Lid 37 Posts geword Maart 2013 Status: een van 99,9 nie-wenners 91 Posts ek nagegaan dit nou. jy kan gebruik afpyltjie in die loper sleutels sodat jy HST lêer kan kies. (My Chrome was ok) Alpari gee ons ook historiese data van 2011/06/07 in CSV (1m en daaglikse net). al het ek nog nooit sy betroubaarheid nagegaan. Aangesluit Julie 2012 Status: KILL ZONE TEKKERS 596 Posts Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar www. dukascopy / Switserse / engli. kerk / historiese /. Die data is uit Dukascopy en het 'n HST funksie, nie seker of sy betrokke. Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar www. dukascopy / Switserse / engli. kerk / historiese /. Hoop jy het het 'n paar sukses met data. In die afgelope afgelaai Ive die data met behulp van die PHP skrifte uit eareview / bosluis-data. Die bi5 lêers wat jy kry van die proses is LZMA saamgeperste binêre fillea. Ive geskryf 'n C biblioteek om die lêers in CSV of enige formaat wat jy kan droom proses. Vir my is dit 'n plat binêre lêer en 'n BSON datastore (MongoDB in hierdie geval) - ek havent het om te publiseer die uitbreidings maar die kern biblioteek kan hier gevind word: Daar is kode voorbeelde in die gids toets. testread. cpp het Hupstoot eenheid toetse testreadbin. cpp voorbeelde oor hoe om te lees Dukascopy binêre lêers testreadbi5.cpp voorbeelde oor hoe om te lees LZMA Ccomposed Dukascopy binêre lêers Laat my weet as jy enige vrae het en ek hoop dat jy dit nuttig vind het, het. Hi Killian, Hoop jy het het 'n paar sukses met data. In die afgelope afgelaai Ive die data met behulp van die PHP skrifte uit eareview / bosluis-data. Die bi5 lêers wat jy kry van die proses is LZMA saamgeperste binêre fillea. Ive geskryf 'n C biblioteek om die lêers in CSV of enige formaat wat jy kan droom proses. Vir my is dit 'n plat binêre lêer en 'n BSON datastore (MongoDB in hierdie geval) - ek havent het om te publiseer die uitbreidings maar die kern biblioteek kan hier gevind word: Daar GitHub / ninety47 / dukascopy. Ek was eintlik op soek na iets soos dit, want ek probleme na CSV data te kry van die site het. Dankie. Ek is nie 'n C / C programmeerder, en dit lyk vir my dat easylzma biblioteek nie ingesluit. Is dit iets wat standaard by My mede-mense kry, het niemand afgelaai 1m data GMT vir 28 pare van 2000 of enige ander beginpunt op tot 'n paar onlangse dag. En hy is bereid om hierdie data met my te deel via Dropbox ens Ek het probleme downloading..as data aflaai stop by 50 en ek het eers met 1j per aflaai op een geldeenheid paar. Hoogs waardeer Am met dieselfde probleem 50 Chat gesê herlaai die rekenaar, maar aangesien my Windows 7 is op 'n wolk wat ek net heropen site. geen gaan en gesels verdwyn worst mense wat ek moet net 2MO 1minTF Duk ECN data vir elke afgelope 1jr beskikbaar, soos Julie.-September. 2MO. Kan iemand asseblief help Ek kan jou terug te betaal met 'n gratis AI strategie ontwikkeling opstel quotsystemquot wanneer sy klaar ontwikkel as 'n dankie. Ek het selfs probeer om af te laai op my Android, 'n no-go. Sulke BS Jerry Batchj2011 by gmail dot com geword Mei 2014 Status: Geniet Die FX mark. 209 poste wat jy moet verduidelik sodat ek kan help. Ek het 'n script aflaai M5 data van 2016/01/01. Dit kan maklik verander om M1. Dit sal gratis, natuurlik. Maar jy moet JDK en Eclipse te installeer om die script loop. As jy verloor, Im die hardste wat lag jou gesig :)) geword Januarie 2005 Status: Lid 30 poste wat jy moet verduidelik sodat ek kan help. Ek het 'n script aflaai M5 data van 2016/01/01. Dit kan maklik verander om M1. Dit sal gratis, natuurlik. Maar jy moet JDK en Eclipse te installeer om die script loop. Ek dont weet die dinge. Nodig vir die invoer in MT4. Ek weet nie wat meer duidelik kan wees. Hoef net 2MO EURUSD Duk ECN 1minTF te voer in MT4. MT4 kan script omskep tot 5min wat ek nodig het. Wat is hierdie JDK amp Eclipse Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf


No comments:

Post a Comment